Chcesz budować silną markę?
Zacznij od wiedzy

Tu dzielimy się naszą wiedzą z zakresu brandingu, budowy marki i marketingu.
Tu znajdziesz też porady jak mądrze rozwijać swoją markę.
Branding w małej firmie to proces wielowymiarowy, który wymaga zrozumienia swojego rynku, świadomego projektowania oraz konsekwentnej strategii. W poniższym artykule przedstawimy Ci 8 kroków, które pomagają małym firmom budować silne marki.

Dowiedz się czym jest marka

Czym jest marka, czym się charakteryzuje i jak się ją tworzy? Marka wbrew pozorom to nie nazwa czy logo. Marka to subtelna struktura, pełna indywidualnych cech, z wybranym systemem komunikacji.

Rebranding, klucz do ożywienia firmy, zdobycia nowych klientów i poprawy sprzedaży

Dowiedz się, czym jest rebranding firmy lub marki, jakie daje korzyści,
oraz jak przeprowadzić go we właściwy sposób.

5 wskazówek dotyczących brandingu,
dzięki którym Twoja firma rozkwitnie

Chcesz stworzyć silną, rozpoznawalną firmę? W tym poście przedstawimy 5 wskazówek,
które pomogą Ci przenieść rozwój firmy na wyższy poziom.

Jak stworzyć pomysłową i angażującą
identyfikację wizualną firmy

W tym artykule pomożemy Ci poznać podstawy brandingu, znaczenie posiadania spójnej tożsamości marki oraz podamy kilka wskazówek, na co zwrócić uwagę podczas projektowania nowoczesnej
i angażującej identyfikacji wizualnej dla Twojej firmy.
Zastanawiasz się jak tworzyć treści marketingowe, które zaangażują czytelników, pomogą zwiększyć świadomość Twojej marki oraz ułatwią sprzedaż? Podpowiemy Ci tu 7 wskazówek dotyczących content marketingu.

Czym są lejki sprzedażowe i jak je tworzyć?

Lejki sprzedażowe są istotną częścią planowania strategii biznesowej. To potężne narzędzie dla firm i marek do przyciągania potencjalnych klientów, zwiększania konwersji oraz maksymalizacji sprzedaży.
Kilka słów o rebrandingu, rewitalizacji, redesignie i unowocześnianiu logo firmowego.
Zobacz przykłady rebrandingu logo.
Jeśli chcesz, aby Twoja firma naprawdę dobrze prosperowała, musisz wiedzieć na jakim etapie znajdują się Twoi potencjalni klienci i czy możesz coś zrobić, aby ich na tym etapie do swojej oferty przekonać.
Jeśli tworzysz markę lub wprowadzasz nowy produkt lub usługę, jedno z pierwszych pytań jakie powinieneś sobie zadać to, kto jest Twoim klientem?
Marka to subtelna struktura. Buduj ją mądrze i konsekwentnie. Poznaj 7 kluczowych elementów, na które warto zwrócić uwagę podczas budowy marki. 
Wydawałoby się, że napisanie oferty to czysta formalność. Przecież mamy świetny produkt lub usługę, jesteśmy przeświadczeni o jego wyjątkowości, wystarczy tylko wybrać odpowiednie media, opisać szczegóły, dodać interesującą nas cenę i uruchamiamy sprzedaż. Czy taka forma gwarantuje sukces?

W kolejny czwartek opublikujemy kolejny artykuł.
Korzystaj z porad i buduj mądrze silną markę