Chcesz budować silną markę?
Zacznij od wiedzy

Tu dzielimy się naszą wiedzą z zakresu brandingu, budowy marki i marketingu.
Tu znajdziesz też porady jak mądrze rozwijać swoją markę.

Czym dokładnie zajmuje się
agencja brandingowa?

Agencja brandingowa Moweli Creative oferuje szeroki wachlarz usług, które pomagają budować silne i rozpoznawalne marki. Poznaj kluczowe obszary działalności agencji brandingowej.

4 minuty czytania

Dowiedz się czym jest marka

Czym jest marka, czym się charakteryzuje i jak się ją tworzy? Marka wbrew pozorom to nie nazwa czy logo. Marka to subtelna struktura, pełna indywidualnych cech, z wybranym systemem komunikacji.
5 minut czytania

Budowa marki, od czego zacząć.
Poznaj 7 kluczowych elementów

Marka to subtelna struktura. Buduj ją mądrze i konsekwentnie. Poznaj 7 kluczowych elementów, na które warto zwrócić uwagę podczas budowy marki. 
4 minuty czytania

Rebranding, klucz do ożywienia firmy, zdobycia nowych klientów i poprawy sprzedaży

Dowiedz się, czym jest rebranding firmy lub marki, jakie daje korzyści,
oraz jak przeprowadzić go we właściwy sposób.
6 minut czytania

5 wskazówek dotyczących brandingu,
dzięki którym Twoja firma rozkwitnie

Chcesz stworzyć silną, rozpoznawalną firmę? W tym poście przedstawimy 5 wskazówek,
które pomogą Ci przenieść rozwój firmy na wyższy poziom.
5 minut czytania

Jak stworzyć pomysłową i angażującą
identyfikację wizualną firmy

W tym artykule pomożemy Ci poznać podstawy brandingu, znaczenie posiadania spójnej tożsamości marki oraz podamy kilka wskazówek, na co zwrócić uwagę podczas projektowania nowoczesnej
i angażującej identyfikacji wizualnej dla Twojej firmy.
6 minut czytania

Jak tworzyć angażujące i chętnie czytane treści marketingowe?

Zastanawiasz się jak tworzyć treści marketingowe, które zaangażują czytelników, pomogą zwiększyć świadomość Twojej marki oraz ułatwią sprzedaż? Podpowiemy Ci tu 7 wskazówek dotyczących content marketingu.
4 minuty czytania

Czym są lejki sprzedażowe
i jak je tworzyć?

Lejki sprzedażowe są istotną częścią planowania strategii biznesowej. To potężne narzędzie dla firm i marek do przyciągania potencjalnych klientów, zwiększania konwersji oraz maksymalizacji sprzedaży.
7 minut czytania
Kilka słów o rebrandingu, rewitalizacji, redesignie i unowocześnianiu logo firmowego.
Zobacz przykłady rebrandingu logo.
5 minut czytania
Jeśli chcesz, aby Twoja firma naprawdę dobrze prosperowała, musisz wiedzieć na jakim etapie znajdują się Twoi potencjalni klienci i czy możesz coś zrobić, aby ich na tym etapie do swojej oferty przekonać.
4 minuty czytania

Co to jest persona i jak ją stworzyć

Jeśli tworzysz markę lub wprowadzasz nowy produkt lub usługę, jedno z pierwszych pytań jakie powinieneś sobie zadać to, kto jest Twoim klientem?
6 minut czytania

Branding w małej firmie.
Poznaj 8 kroków budowania marki

Branding w małej firmie to proces wielowymiarowy, który wymaga zrozumienia swojego rynku, świadomego projektowania oraz konsekwentnej strategii. W poniższym artykule przedstawimy Ci 8 kroków, które pomagają małym firmom budować silne marki.
7 minut czytania
Wydawałoby się, że napisanie oferty to czysta formalność. Przecież mamy świetny produkt lub usługę, jesteśmy przeświadczeni o jego wyjątkowości, wystarczy tylko wybrać odpowiednie media, opisać szczegóły, dodać interesującą nas cenę i uruchamiamy sprzedaż. Czy taka forma gwarantuje sukces?
3 minuty czytania
Branding w B2B (Business to Business) i B2C (Business to Consumer) różni się zarówno w sposobie komunikacji, jak i w oczekiwaniach odbiorców. Branding w B2B to coś więcej niż logo, kolory czy slogan. To sposób, w jaki Twoja firma jest postrzegana przez innych uczestników rynku
3 minuty czytania
W B2B zaufanie to podstawa. Kiedy myślimy o budowaniu zaufania, ważne jest, aby każda interakcja, jaką masz z klientem, była spójna. Chodzi o to, żeby Twoje działania zawsze odzwierciedlały wartości i obietnice, jakie składa Twoja marka.
3 minuty czytania

Wyobraź sobie, że inwestujesz w kampanię marketingową, ale Twoja marka jest mało rozpoznawalna lub nie ma wyrobionej reputacji. Nawet jeśli oferta jest atrakcyjna, potencjalni klienci mogą się wahać, ponieważ brak znajmości marki budzi niepewność. Z kolei silna, rozpoznawalna marka, której komunikaty budzą zaufanie, zwiększa skuteczność działań marketingowych a potencjalni klienci są bardziej skłonni podjąć decyzję o zakupie lub nawiązaniu kontaktu.

4 minuty czytania

Zapisz się do naszego newslettera!
Korzystaj z porad i buduj mądrze Twoją silną markę