Projektujemy firmowe strony internetowe

Projektujemy nowoczesne

strony internetowe

Dbamy o to, aby każda, stworzona przez nas firmowa strona posiadała dobrze zaprojektowaną szatę graficzną. Dbamy również o to, aby funkcjonalność strony w pełni odpowiadała oczekiwaniom klienta. Strony internetowe wykonujemy w technologii responsywnej, przyjaznej dla urządzeń mobilnych (smartfonów i tabletów).

Projektowanie nowoczesnych stron internetowych

Ponad 100 realizacji

Jeśli szukasz wykonawcy do stworzenia lub zmodernizowania firmowej strony internetowej dobrze trafiłeś. Wykonaliśmy już ponad 100 firmowych stron i sklepów internetowych. Poniżej prezentujemy kilka przykładowych realizacji.

Grupa Kastler

Strona internetowa wykonana dla producenta wyrobów skrawanych techniką laserową Grupa Kastler (Warszawa). Strona wykonana w technologii responsywnej, z wbudowanym, autorskim systemem cms.

www.kastler.pl

Fortissimo

Strona internetowa wykonana dla międzynarodowej instytucji płatniczej Fortissimo (Trzyniec, Czechy). Strona wykonana w technologii responsywnej, z wbudowanym, autorskim systemem cms.

www.devizy.cz

JJ Sport Center

Strona internetowa wykonana dla hotelu oraz centrum sportu JJ Sport Center (Kraków). Strona wykonana w technologii responsywnej, z wbudowanym, autorskim systemem cms.

www.jjsporthotel.com

Bartex

Strona internetowa wykonana dla jednego z czołowych producentów branży mleczarskiej Bartex (Pasłek). Strona wykonana w pięciu wersjach językowych, w tym w językach chińskim i arabskim. Strona z wbudowanym, autorskim systemem cms.

www.bart-ex.pl

Medycyna estetyczna i stomatologia Krakowiak-Wziątek

Strona internetowa wykonana dla pracowni medycyny estetycznej i stomatologii Krakowiak-Wziątek (Dąbrowa Górnicza). Strona wykonana w technologii responsywnej, z wbudowanym, autorskim systemem cms.

www.krakowiak-wziatek.pl

MWS Welding

Strona internetowa wykonana dla producenta elementów spawanych MWS Welding (Dąbrowa Górnicza). Strona z wbudowanym, autorskim systemem cms.

www.mws-welding.pl

Baltimar

Strona internetowa wykonana dla dostawcy sprzętu morskiego i asortymentu części zamiennych do statków Batlimar (Gdynia). Strona wykonana w technologii responsywnej, z wbudowanym, autorskim systemem cms.

www.baltimar.pl

Finansowa Chata

Strona internetowa wykonana dla firmy, brokera ubezpieczeń paralotniowych, aeroklubów, dronów, skoczków spadochronowych Finansowa Chata (Warszawa). Strona wykonana w technologii responsywnej, z wbudowanym, autorskim systemem cms.

www.finansowachata.pl

Beeżoo

Sklep internetowy wykonany dla producenta biżuterii Beeżoo (Katowice). Sklep wykonany w technologii Presta Shop.

www.beezoo.pl

Lex Medica

Strona internetowa wykonana dla firmy specjalizującej się w opiniach medycznych dla Sądów, Policji i Prokuratury Lex Medica (Poznań). Strona wykonana w technologii responsywnej, z wbudowanym, autorskim systemem cms.

www.lexmedica-poznan.pl

Anna Maria Rusinek

Strona internetowa wykonana dla artystki-malarki Anny Marii Rusinek (Imielin). Strona wykonana w technologii responsywnej, z wbudowanym, autorskim systemem cms.

www.malarstworusinek.pl

Prodent

Strona internetowa wykonana dla pracowni stomatologii i implantologii Prodent (Mysłowice). Strona wykonana w technologii responsywnej, z wbudowanym, autorskim systemem cms.

www.prodent-myslowice.com

Serso

Strona internetowa wykonana dla firmy świadczącej usługi z zakresu remontów i modernizacji mostów oraz obiektów inżynieryjnych Serso (Warszawa). Strona wykonana w technologii responsywnej, z wbudowanym, autorskim systemem cms.

www.serso.pl

Lampy4U

Sklep internetowy wykonany dla producenta lamp Klik, Lampy4U (Żory). Sklep wykonany w technologii Presta Shop.

www.lampy4u.pl

Montessori Ziarenko

Strona internetowa wykonana dla przedszkola Montessori Ziarenko (Warszawa). Strona wykonana w technologii responsywnej, z wbudowanym, autorskim systemem cms.

www.ziarenko.com.pl

Baza Transportu Samochodowego

Strona internetowa wykonana dla bazy transportu samochodowego BTS (Dąbrowa Górnicza). Strona wykonana w technologii responsywnej, z wbudowanym, autorskim systemem cms.

www.btsdg.pl

Binar

Strona internetowa wykonana dla dystrybutora nici i materiałów tekstylnych Binar (Niepołomice). Strona wykonana w technologii responsywnej, z wbudowanym, autorskim systemem cms.

www.binarnici.pl

Totalizator Sportowy Lotto

Aplikacja komputerowa (wygaszacz ekranu) oraz zestaw okolicznościowych tapet monitorowych wykonane dla Totalizatora Sportowego Lotto (Warszawa).

Med Estetica

Strona internetowa wykonana dla kliniki medycyny estetycznej Med Estetica (Katowice). Strona wykonana w technologii responsywnej, z wbudowanym, autorskim systemem cms.

www.medestetica.com.pl

Medicus Legal

Strona internetowa wykonana dla instytucji specjalizującej się w opiniach medycznych dla celów procesowych Medicus Legal (Gdańsk). Strona wykonana w technologii responsywnej, z wbudowanym, autorskim systemem cms.

www.medicuslegal-gdansk.pl

Complex Jacht

Strona internetowa wykonana dla stoczni specjalizującej się w naprawach jachtów i morskich jednostek drewnianych (Puck). Strona wykonana w technologii responsywnej, z wbudowanym, autorskim systemem cms.

www.complexjacht.pl

Foto Borkowscy

Strona internetowa wykonana dla Studio Fotograficznego Foto Borkowscy (Będzin). Strona wykonana w technologii responsywnej, z wbudowanym, autorskim systemem cms.

www.fotoborkowscy.com.pl

Centrum Ekspertyz Medycznych

Strona internetowa wykonana dla Centrum Ekspertyz Medycznych (Kraków). Strona wykonana w technologii responsywnej, z wbudowanym, autorskim systemem cms.

www.cem-krakow.pl

La Derma by MAJ

Strona internetowa wykonana dla salonu urody i medycyny estetycznej (Jaworzno). Strona wykonana w technologii responsywnej, z wbudowanym, autorskim systemem cms.

www.laderma.pl

Fabryka obuwia PPO

Strona internetowa wykonana dla Fabryki obuwia bezpiecznego (Strzelce Opolskie). Strona wykonana w technologii responsywnej, z wbudowanym, autorskim systemem cms.

www.ppo.pl

Nowa firmowa strona, która zaspokoi wszystkie Twoje potrzeby

TECHNOLOGIA RESPONSYWNA

strona przyjazna dla urządzeń mobilnych (smartfonów i tabletów)

UNIKALNA SZATA GRAFICZNA

do każdej strony projektujemy pomysłową szatę graficzną.

PANEL ADMINISTRACYJNY CMS

wbudowany w stronę system cms, pozwalający na pełną edycję treści.

Projektowanie nowoczesnych stron internetowych

GALERIE ZDJĘĆ I FILMY

strona z możliwością łatwego i szybkiego dodawania zdjęć, galerii i filmów.

MAPY I FORMULARZE

wbudowane w stronę interaktywne mapy lokalizacji i formularze kontaktowe

OPTYMALIZACJA DO POZYCJONOWANIA

strona posiada wbudowaną optymalizację dla wyszukiwarek.

Szybka realizacja i opieka techniczna

Każdą firmową stronę internetową projektujemy indywidualnie. Tworzymy od podstaw spersonalizowaną, pomysłową szatę graficzna. Programujemy stronę w technologii responsywnej. Po zaprogramowaniu strony przeprowadzamy szkolenie z obsługi panelu administracyjnego cms.

Zarówno w trakcie realizacji jak i po zainstalowaniu gotowej strony zapewniamy pełne wsparcie techniczne i fachową opiekę. Zapewniamy również usługi marketingowe dla wykonanej strony (hosting, zakup i konfigurację domeny oraz pozycjonowanie w wyszukiwarkach SEO i SEM).

Potrzebujesz nowoczesnej strony internetowej?

Skontaktuj się z nami

Adam Peciak
Adam Peciak
Opiekun klienta / Nadzór projektów
Telefon: +48 694 248 383
E-mail: info@moweli.pl
Skorzystaj z formularza. Oddzwonimy. Porozmawiamy i wspólnie sprawdzimy, czy
oraz w jaki sposób możemy Ci pomóc.



    Czym jest marka?

    Czym jest marka?

    Poznaj podstawy brandingu
    Według ogólnych definicji marka (z języka angielskiego „brand”) to zbiór elementów identyfikacyjnych osoby, produktu, firmy lub organizacji, odróżniających je na tle konkurencji. Tylko co to tak naprawdę znaczy? Czym jest marka, czym się charakteryzuje i jak się ją tworzy.
     
    Marka wbrew pozorom to nie nazwa czy logo. Marka to subtelna struktura, pełna indywidualnych cech, z wybranym systemem komunikacji. Marką możesz być Ty jako osoba (tzw. marka osobista), marką może być Twoja firma oferująca produkty lub usługi, również Twoja firma może posiadać, budować wiele różnych marek (marki własne, produktowe, wizerunkowe). Definicji marki może być tyle ile określonych celów powstałych podczas budowania marki. Jedno natomiast jest niezmienne.
     

    Marka musi posiadać swoją osobowość, coś, co sprawia, że we właściwy sposób oddziałuje na emocje i zachowania odbiorców.

     
    Załóżmy, że masz pomysł na biznes. Chcesz działać, chcesz sprzedawać, zarabiać. Masz już nawet wymyślony produkt lub usługę. Żeby to jednak robić, wcześniej musisz w określony sposób pokazać się światu, zaprezentować potencjalnym klientom oferowany przez Ciebie produkt lub usługę. Musisz wykonać szereg działań tworzących świadomość oraz zaufanie do marki (tzw. pozycjonowanie marki). I najlepiej w sposób na tyle atrakcyjny i unikalny, żeby to właśnie Twoja oferta została przez nich wybrana. Co będzie do tego potrzebne? Zbudowanie w odbiorcach marki odpowiednich emocji.
     
    Klient wybierze Twój produkt usługę tylko wtedy, kiedy wyobrazi sobie, poczuje, że dany produkt lub usługa zaspokoi jego potrzebę, rozwiąże jego problem oraz kiedy Ci zaufa. A zrobisz to właśnie poprzez określenie odpowiednich cech identyfikacyjnych marki (budowa tożsamości marki) oraz sposobu ich prezentacji (komunikacja marki). Całość działań tworzących tożsamość marki to właśnie branding. Brzmi to z początku może trochę skomplikowanie ale wystarczy że zapamiętasz:
     

    Ludzie nie kupują od Ciebie produktu lub usługi. Ludzie kupują obietnicę, jak będą się czuli dzięki temu produktowi lub usłudze. I to właśnie ta obietnica definiuje markę.

     
    Prosty przykład, marka Ferrari bez zbędnego analizowania może wzbudzać poczucie wyjątkowości i luksusu, marka Persil skojarzy się zadowoleniem i czystą, pachnącą kwiatami odzieżą a marka klocków Lego wzbudzi ekscytację u większości dorosłych i dzieci. Dzięki świadomości tych marek oraz odpowiednim komunikatom w dużej mierze „ufamy” ich obietnicom. Każda z nich na swój charakterystyczny sposób wzbudza określone emocje. Oczywiście przedstawione marki wspomniane odczucia wypracowały latami i przemyślanymi strategiami ale cele marek są nadal te same, właściwe oddziaływanie na emocje i zachowania odbiorców.
     
    Cechy identyfikacyjne marki mogą być tak różne, jak różne są ich oferty i odbiorcy. Mogą to być elementy symboliczne, wizerunkowe, dźwiękowe. Marki mogą bazować na tzw. archetypach czyli wzorcach postaci jakie marki zakładają prezentować. Jest ich łącznie 12. Marka może mieć np. osobowość mędrca (np. media, wyszukiwarka Google), twórcy (np. wspomniane już Lego), może kojarzyć się z opiekunem (np. firmy ubezpieczeniowe) lub odkrywcą (np. marka Jeep). Wybrany archetyp marki ułatwia zbudowanie strategii oraz określanie działań brandingowych i marketingowych.
     

    Określenie właściwego archetypu może ułatwić relacje oraz poprawić pozycjonowanie marki w świadomości Twoich klientów.

     
    Budując markę dobrze też dokładnie wiedzieć do kogo marka się odwołuje, kto jest lub ma być jej klientem. Dobrze jest ustalić grupę docelową klientów, oraz stworzyć się tzw. personę, czyli profil idealnego klienta. Persona pomaga zdefiniować właściwą formę komunikacji oraz dobrze sprofilować ofertę.
     
    Do cech identyfikacyjnych marki zaliczyć można unikalną nazwę marki, często zwierającą już w sobie odpowiedni i jasny przekaz. Tworzenie nazwy to tzw. naming. Większość marek posiada też charakterystyczne logo. To ono jest najczęściej stosowanym elementem wyróżniającym. Dobrze jest również, jeśli marka komunikuje się z odbiorcami we właściwy sposób. W tym celu projektuje się tzw. identyfikację wizualną marki.
     
    Identyfikacja wizualna to spójna wizerunkowo linia materiałów marketingowych i promocyjnych. W jej skład wchodzą wszystkie materiały służące komunikacji z odbiorcami, zarówno drukowane (np. wizytówki firmowe i imienne, papiery firmowe, ulotki, broszury, teczki, katalogi, banery reklamowe), jak i cyfrowe (strona internetowa, profile w mediach społecznościowych). Identyfikację wizualną tworzy się najczęściej w formie kompletu najczęściej wykorzystywanych materiałów. Często wykonuje się też dla marki tzw. brand book czyli zestaw wzorców materiałów marketingowych oraz zasad ich stosowania.
     

    Dobrze zaprojektowana marka dzięki spójnej identyfikacji wizualnej tworzy właściwą relację z odbiorcami.

     
    Marka to również odpowiednio dobrane formy komunikacji. Obecnie otacza nas mnogość form prezentacji. Do wykorzystania w budowie marki dostępne są zarówno media tradycyjne jak i tworzące w szybkim czasie olbrzymie zaanagażowanie portale społecznościowe. Dlatego tak istotne jest aby wszelkie działania brandingowe, tworzenie content marketingu, cały przekaz informacji był z założenia przemyślany i spójny.

    Pomagamy budować silne marki

    Adam Peciak
    Adam Peciak
    Opiekun klienta / Nadzór projektów
    Telefon: +48 694 248 383
    E-mail: info@moweli.pl
    Skorzystaj z formularza. Oddzwonimy. Porozmawiamy i wspólnie sprawdzimy, czy
    oraz w jaki sposób możemy Ci pomóc.



      Dlaczego warto tworzyć persony?

      Czy wiesz kim jest Twój klient?

      Dlaczego warto dobrze poznać swojego klienta? Czym jest persona i jak ją stworzyć?
      Strategia budowy marki. Czym jest persona i jak ją stworzyć Agencja brandingowa Moweli Creative
      Efektywność działań brandingowych, marketingowych czy sprzedażowych w dużej mierze zależy od właściwego określenia grupy docelowej klientów i ich potrzeb. Jeśli tworzysz markę lub wprowadzasz nowy produkt lub usługę, jedno z pierwszych pytań jakie powinieneś sobie zadać to, kto jest Twoim klientem? Kto kupi od Ciebie oferowany produkt lub usługę? Kto będzie zainteresowany stworzoną przez Ciebie marką?

       

      Zastanów się,do kogo kierujesz ofertę?
      Wielu przedsiębiorców na pytanie, do kogo jest ich produkt lub usługa odpowiada: dla wszystkich. Wierzą tak mocno w wyjątkowość oferowanego przez siebie rozwiązania, że już na starcie utrudniają sobie rozwój marki, błędnie definiując grupę odbiorców. Dlaczego? Dlatego, że jeśli coś jest oferowane dla wszystkich to najczęściej jest oferowane dla… nikogo. Nawet produkty oferowane masowo, teoretycznie dla wszystkich (np. środki higieny osobistej) mają zupełnie różnych odbiorców. Dla jednego mydło w kostce o zapachu lawendy będzie idealne, dla innego taka konsystencja mydła i zapach będzie nieakceptowalna. Taki klient zakupi natomiast dla siebie mydło w płynie o zapachu wanilii. Zapamiętaj, każdy produkt i usługa ma swojego dedykowanego klienta.
       
      Jeśli coś jest oferowane dla wszystkich to najczęściej
      trafia do… nikogo.
      Czym dokładniej zrozumiesz to zagadnienie, tym łatwiej i precyzyjniej zaprojektujesz odpowiednie działania marketingowe dla swojej marki.
      No dobrze, zapytasz, jak masz zatem dowiedzieć, kto jest Twoim głównym klientem? Do tego właśnie celu służy umiejętność tworzenia person (Buyer Person). Persona to coś zbliżonego do prawdziwej postaci, portret, archetyp Twojego docelowego klienta.
       

      Czym jest persona?

      Persona to modelowy klient, odbiorca Twoich produktów lub usług. Persona podobnie jak każda rzeczywista osoba posiada unikalny wygląd, cechy socjodemograficzne, zainteresowania, cele, umiejętności. Persona posiada również problemy i potrzeby, które, jeśli dobrze je zdefiniujesz będą bazą do właściwego przygotowania oferty Twoich produktów lub usług jako sposobu ich rozwiązania.
      Tworzenie person jest jednym z pierwszych działań w strategii budowy marki. Pozwala dokładnie ukierunkować ofertę, informacje, szatę graficzną i komunikaty przekazywane np. na stronie internetowej czy materiałach reklamowych. Pozwala również właściwie zaprojektować całościową identyfikację wizualną marki. Jest również bardzo pomocne przy projektowaniu kampanii reklamowych.
       
      Persona pozwoli Ci lepiej zrozumieć Twoich klientów.
      Tworzenie person nie jest łatwym zadaniem. Nie tworzysz profilu klienta idealnego, lecz klienta, który jest/może być odbiorcą Twojego produktu lub usługi, na podstawie zebranych informacji. Wymaga to analizy różnych danych, pozyskanych z różnych źródeł. Wymaga również czasu. Jeśli jednak prawidłowo ją określisz oferta Twojej marki będzie trafiać dokładnie w potrzeby grupy docelowej.
       

      Jak stworzyć personę?

      Na wstępie istotne jest zrozumienie, że nieco inaczej tworzy się personę dla rynku B2C (jeśli klientem Twojej marki jest klient detaliczny, indywidualny), a inaczej dla rynku B2B (gdzie klientem jest klient biznesowy, firma). Różnica polega przede wszystkim na innej ścieżce podejmowania decyzji o zakupie. Klient detaliczny decyzje podejmuje relatywnie dość szybko, często pod wpływem impulsu i emocji. Klient biznesowy to najczęściej kilka osób określających potrzeby i oczekiwania firmy względem produktu lub usługi, a sam proces decyzyjny jest dłuższy i bardziej złożony. W obu jednak przypadkach tworzenie persony rozpoczyna się od procesu badawczego.
       
      Do stworzenia persony pomocne będą:
      • wywiady z klientami,
      • rozmowy z handlowcami,
      • ankiety,
      • dostępne w różnych źródłach badania kontekstowe,
      • w przypadku stron stron internetowych narzędzia analityczne, np. Google Analytics,
      • w przypadku profili społecznościowych narzędzia statystyczne kampanii, np. Facebook Ads.
      Czym więcej informacji zgromadzisz (dotyczących danych socjodemograficznych, wieku, płci, regionu i miejsca zamieszkania, środowiska, statusu majątkowego, pracy, zainteresowań, potrzeb, problemów), tym łatwiej przełożysz je na wzór tworzonej persony.
       
      Co powinien zawierać profil persony (przykładowo dla klient z segmentu B2C)?
      • imię (musisz mieć możliwość wyobrażenia sobie i zwracania się do konkretnej osoby),
      • wiek,
      • miejsce / region zamieszkania,
      • stan cywilny,
      • dzieci,
      • wykształcenie,
      • zainteresowania,
      • status zawodowy, jaki ma zakres obowiązków,
      • branża i wielkość firmy, w której pracuje,
      • co jest dla niej ważne, jakie ma cele,
      • z czym się zmaga, jakie ma problemy,
      • co ją drażni,
      • z jakim teraz mierzy się wyzwaniem (to istotne, żeby nie projektować rozwiązania problemu na przyszłość, tylko określić wyzwania na dziś, na teraz.)
      Persona powinna zyskać osobowość i emocje. Emocje, które w przypadku prawdziwej osoby często przyspieszają proces decyzyjny.
      Optymalnie jest stworzyć kilka person, dla różnych segmentów grupy docelowej (np. dla różnych przedziałów wiekowych, płci, zainteresowań, problemów). To da Ci jeszcze większy obraz potencjalnych klientów z podziałem na odpowiednie kategorie. Pamiętaj również, że persony nie są ustalone raz na zawsze. W zależności od tego czym jest marka, jak ją definiujesz jej cele, możesz persony modyfikować, możesz zmieniać i dodawać im kryteria. Wszystko po to, żeby stworzyć możliwie duży zestaw wartościowych danych. Jeśli Twoja oferta zawiera rozwiązanie problemu persony trafiasz w grupę docelową idealnie.
       
      Dzięki personie otrzymujesz profil konkretnej osoby, z jej zainteresowaniami, problemami i bolączkami.
      Jeśli prawidłowo zbierzesz i opiszesz informacje uzyskujesz znakomite narzędzie ułatwiające działania marketingowe. Otrzymujesz profil konkretnej osoby, z jej zainteresowaniami, problemami i bolączkami. Dzięki takiej wiedzy, będziesz mógł właściwie sprofilować swoją ofertę. Będziesz mógł tworzyć odpowiedni content marketing treści na stronie internetowej, precyzyjniej wpływać na decyzje grupy docelowej. Dodatkowo łatwiej ustalisz parametry kampanii reklamowych, np. w Google Adwords czy Facebook Ads.
       
      Działaj z personami. Buduj mądrze silną markę.
      Agencja brandingowa Moweli Creative

      Autor artykułu: Adam Peciak
      Agencja brandingowa Moweli Creative

      Zobacz kolejne porady


      Co to jest rewitalizacja logo?

      Co to jest rewitalizacja logo?

      Kilka słów o rewitalizacji, redesignie i unowocześnianiu logo firmowego


      WKB Wydawnictwo Karmelitow Bosych rebranding logo firmowego projekty logo firmy rewitalizacja identyfikacje wizualne branding Agencja brandingowa Moweli Creative Dąbrowa Górnicza Warszawa

      Zapewne jak większość przedsiębiorców zakładasz Twój biznes z myślą o wieloletnim działaniu. Uruchamiając firmę określasz zakres Twojej oferty oraz strategię marketingową. Opracowujesz dla Twojej firmy logo i materiały reklamowe. Przez wiele lat może jednak zmieniać się Twoja oferta, mogą zmieniać się produkty i usługi. To zupełnie naturalne. Rynek się zmienia. Jednocześnie zmieniają się też trendy, otoczenie biznesu oraz grupa docelowa Twoich klientów.

      Rewitalizacja logo, zwana również redesignem lub rebrandingiem, to najprościej rzecz ujmując unowocześnienie logo. Unowocześnienie jego formy do zmieniającego się kierunku działania firmy, oraz dostosowania logo do nowych odbiorców.

      TAS Transport Spedycja identyfikacja wizualna Agencja brandingowa Moweli Creative

      TAS Transport i Spedycja – Rewitalizacja logo firmowego

      TAS Transport Spedycja identyfikacja wizualna Auto firmowe wizualizacja Scania Agencja brandingowa Moweli Creative

      Kiedy warto rozważyć rewitalizację logo?

      Kiedy czujesz, że Twoja oferta traci zainteresowanie klientów. Odmłodzenie logo oraz wywołana tym zmiana pozostałych materiałów wizerunkowych pokazuje Twój biznes w zupełnie nowym świetle. Nowe logo może spowodować zaciekawienie ofertą nowych klientów oraz wzrost zaufania do Twojej marki.

      Często istnieje również drugi powód do rozważenia rewitalizacji. Twój biznes działa doskonale jednak logo i materiały wizerunkowe są już dość archaiczne. Odmłodzenie logo może wpłynąć korzystnie na rozwój Twojej firmy.

      Jak przeprowadzić rewitalizację logo?

      Każdą zmianę formy logo należy poprzedzić szczegółową analizą. Analiza obejmuje zarówno Twoje obecne logo, kierunek w którym zmierza Twoja oferta oraz interesująca Cię grupa docelowa klientów. Na podstawie analizy określana jest głębia zmian oraz zakres projektowy nowego logo.

      Rewitalizacja może być zarówno kosmetyczna (w takim przypadku w logo odmładzane lub poprawiane są jedynie elementy, forma logo pozostaje bez zmian), jak i gruntowna (w takim przypadku logo zyskuje zupełnie nową formę i charakter).

      rebranding logo dla firmy Active Fitness

      Active Fitness – Rewitalizacja logo firmowego

      rebranding logo dla firmy EA Kraków

      EA Kraków – Rewitalizacja logo firmowego

      Strategia budowy marki

      Pamiętaj, że rewitalizacja logo to tylko jeden element szerszej strategii budowania marki (brandingu). Zmiana logo powoduje bowiem zmiany w całej identyfikacji wizualnej, akcydensach, materiałach wizerunkowych, stronie internetowej itd.

      Nelvi rebranding logo firmowego Agencja brandingowa Moweli Creative

      EA Kraków – Rewitalizacja logo firmowego

      Nelvi identyfikacja wizualna branding Agencja brandingowa Moweli Creative

      Agencja brandingowa Moweli Creative

      Autor artykułu: Adam Peciak
      Agencja brandingowa Moweli Creative

      Chcesz zobaczyć więcej przykładów rewitalizacji?

      Kliknij tu i przejdź do przykładów unowocześnienia logo.


      SEO optymalizacja strony do pozycjonowania

      SEO, optymalizacja strony do pozycjonowania

      Poradnik dla początkujących

      Seo jak zoptymalizować strone internetowa dla wyszukiwarek do pozycjonowania projektowanie stron internetowych Agencja brandingowa Moweli Creative Dąbrowa Górnicza Katowice Kraków Wrocław Warszawa

      Optymalizacja strony internetowej, porady:

      Aby Twoja strona internetowa osiągała wysokie wyniki w wyszukiwarkach (np. Google.com) powinna być odpowiednio przygotowana.
      Prawidłowe przygotowanie, czyli optymalizacja strony internetowej lub SEO (Search Engine Optimization), to czynnik decydujący na jakich pozycjach w wyszukiwarce pojawi się strona internetowa.
      Czy jest więc to tajemnicze SEO? Poniżej krótki przewodnik na co powinieneś zwrócić uwagę, aby Twoja strona była właściwie zoptymalizowana.

      Zadbaj o wartościowe treści na stronie internetowej

      Treści które zamieszczasz na stronie internetowej spełniają dwie funkcje.
      • Pierwsza funkcja to oczywiście informacje skierowane do Twoich odbiorców. Tu jasne jest, że chcesz przekazywać konkrety skłaniające odbiorcę np do skorzystania z Twojej oferty. Zwróć jednak uwagę na obszerność tekstów i ich unikalność. Szczegółowe opisanie oferty zwiększa szanse na pozyskanie nowych klientów. Unikalność treści powoduje natomiast, że Twoja oferta, usługi czy produkty mogą stać się dla odbiorcy bardziej atrakcyjne niż u Twojej konkurencji. Unikaj tym samym kopiowania treści z innych stron internetowych. Odbiorca, który skojarzy treści z inną stroną przestanie odbierać Twoją ofertę wiarygodnie.
      • Druga funkcja to indeksacja zamieszczonych treści przez roboty wyszukiwarki. Wyszukiwarki uwielbiają treść. Na podstawie treści, jej unikalności i częstotliwości dodawania wyszukiwarka definiuje na jakich pozycjach i dla jakich słów kluczowych strona zostanie wyświetlona w wynikach wyszukiwania. Dlatego też, zwróć uwagę, aby w treściach pojawiały się opisujące Twoją ofertę słowa kluczowe, w różnych odmianach i formach.
      Dobrze jest również odpowiednio akcentować istotne treści nagłówkami H1, H2, H3, wypunktowaniami i akapitami, dzięki temu wyszukiwarka lepiej zaindeksuje Twoją ofertę.

      Zwróć uwagę na właściwe tytuły stron

      Tytuł strony wyświetlany jest w nagłówku karty, w oknie przeglądanej strony internetowej. Opisywany jest za pomocą tagu

      Twórz czytelne adresy url

      Adres url podobnie jak tytuł strony pełni dwie funkcje (dla odbiorców i wyszukiwarek). To ten adres pojawia się na pasku przeglądarki i to dzięki adresowi url odbiorca decyduje czy odwiedzi daną stronę. Również poprzez treść adresu url roboty wyszukiwarki indeksują Twoją stronę.
      Aby optymalizacja strony internetowej była właściwa twórz adresy url w sposób czytelny, przekazując w kilku słowach jaką tematykę zawarłeś w prezentowanej na stronie ofercie. Pamiętaj aby tytuły nie były zbyt długie, bez znaków specjalnych i z jednoznacznym przekazem.

      Dobierz odpowiednie opisy meta description

      Opis meta description pojawia się w wynikach wyszukiwania pod tytułem strony i adresem url. Opis ten zawiera się w 150 znakach i pozwala na wstępne zapoznanie się z tematyką danej strony.
      Jeśli meta description nie zostanie “ręcznie” wpisany wyszukiwarka zamieści tekst automatycznie, na podstawie analizy treści strony (najczęściej z pierwszych akapitów).
      Jeśli zdecydujesz się na własne opisy, masz możliwość precyzyjnego poinformowania odbiorcy o Twojej ofercie.

      Zamieszczaj linkowania wewnętrzne na podstronach

      Kolejnym istotnym elementem jaki zakłada optymalizacja strony internetowej jest linkowanie wewnętrzne. Zadbaj, aby w treści Twojej oferty pojawiły się odnośniki do innych Twoich podstron, np. opisujących podobne produkty lub usługi. Pozwoli to odbiorcy na głębsze zapoznanie się z prezentowanymi informacjami a robotom wyszukiwarek na szybszą i właściwą indeksację treści. Możesz je oznaczać jako wybrane słowa (np. tak jak tu responsywna strona internetowa), lub np. jako odnośniki “zobacz więcej”, “czytaj więcej” itp.

      Zoptymalizuj wielkości grafik umieszczonych na stronie

      Jeśli opisując Twoją ofertę zamieszczasz zdjęcia produktów lub usług zadbaj o odpowiednie wielkości zdjęć lub grafik. Duże formaty zdjęć wymagają dłuższego czasu załadowania na wyświetlanej stronie, przez co mogą zniechęcać odbiorców do zapoznania się z z Twoją ofertą. Dodatkowo, duże formaty zwiększają niepotrzebnie transfer na serwerze, co może zwiększyć koszty utrzymania strony (koszty hostingu).
      Zoptymalizuj wielkości zdjęć lub grafik, przed umieszczeniem na stronie odpowiednio je sformatuj do interesującej Cię wielkości. Możesz również skorzystać z darmowych narzędzi do optymalizacji grafik, które za Ciebie zmniejszą ich wagę, np. ImageOptim.

      Pamiętaj o opisach alternatywnych dla umieszczonych grafik

      Grafiki i zdjęcia zamieszczane na stronie będą widoczne dla Twoich odbiorców, ale jeśli nie będą dobrze opisane, roboty wyszukiwarek ich nie zobaczą. Opis alternatywny to zapis html obrazu, dzięki czemu wyszukiwarka indeksuje go jako treść i wyświetla w wynikach wyszukiwania.
      Opisy alternatywne są wysoce wskazane przy pozycjonowaniu strony. Dodatkowo, jeśli grafika nie zostanie wyświetlona (np. z powodu niskiej przepustowości łącza internetowego) w jej miejscu pojawi się jej alternatywny opis.

      Jeszcze jedna istotna uwaga

      Dobrze zaprojektowany system cms dla firmowej strony internetowej powinien mieć wbudowaną możliwość edycji wszystkich powyższych elementów.
      Agencja brandingowa Moweli Creative

      Autor artykułu: Adam Peciak / Creative Director / Partner
      Agencja brandingowa Moweli Creative

      Zobacz nasze realizacje.

      Kliknij tu i przejdź do portfolio stron internetowych.

      4 ważne cechy nowoczesnej strony internetowej

      4 ważne cechy nowoczesnej strony internetowej

      Prezentujemy krótkie zestawienie elementów, na które warto zwrócić uwagę przy budowie strony internetowej.


      Fortissimo strona internetowa

      1. Responsywność.

      Responsywność to automatyczne dopasowanie treści strony internetowej do urządzenia, na którym jest wyświetlana.

      Czasy przeglądania stron wyłącznie na monitorach komputerów stacjonarnych odchodzą już w zapomnienie. Coraz więcej treści internetowych przeglądanych jest na urządzeniach mobilnych, smartfonach i tabletach.

      Nowoczesna strona internetowa powinna więc w swojej strukturze pozwalać na przyjazne przeglądanie na każdym dostępnym urządzeniu odbiorcy, zarówno na monitorze jak i smartfonie. Jeśli myślisz o nowej stronie internetowej to responsywność potraktuj jako podstawową funkcję.

      Fortissimo strona internetowa responsywna

      2. Dobrze zaprojektowana szata graficzna

      Twoja strona internetowa, przy właściwym zaprojektowaniu, może stać się potężnym narzędziem marketingowym. Połączenie dobrych treści opisujących Twoją ofertę, z ciekawą i pomysłową szatą graficzną to klucz do budowania więzi i pozyskiwania nowych klientów. Wygląd strony powinien jasno i precyzyjnie przekazywać informację o Tobie i Twoim biznesie.

      Zwróć uwagę, aby szata graficzna była spójna z pozostałymi materiałami reklamowymi. Dzięki zachowaniu spójności strona internetowa stanie się ważnym elementem budowania Twojej marki.

      Lex Medica identyfikacja wizualna ulotki informacyjne papiery firmowe akcydensy projektowanie logo firmy nowoczesne responsywne strony internetowe Agencja brandingowa Moweli Creative

      3. Intuicyjny panel administracyjny do zarządzania stroną

      Nowoczesna strona internetowa powinna mieć możliwość pełnej edycji treści i zdjęć. Dzięki dobremu systemowi cms będziesz mógł dowolnie zarządzać danymi, dodawać podstrony, produkty usługi. Intuicyjność panelu natomiast pozwoli Ci na szybkie i swobodne działania edycyjne.

      Panel administracyjny cms powinien być dobrze zabezpieczony oraz posiadać możliwość definiowania administratorów.

      4. Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych

      Zapewne chciałbyś, aby treści zamieszczone na Twojej stronie internetowej trafiły do właściwych odbiorców. Jeśli strona internetowa jest dobrze zoptymalizowana wyszukiwarki, takie jak np. Google łatwiej i szybciej wczytają jej treści i pokażą je w wynikach wyszukiwania.

      Prawidłowo wykonana strona internetowa powinna zawierać elementy ułatwiające indeksację przez roboty wyszukiwarek.

      4 ważne cechy nowoczesnej strony internetowej optymalizacja seo google Agencja brandingowa Moweli Creative Dąbrowa Górnicza, Warszawa

      Agencja brandingowa Moweli Creative

      Autor artykułu: Adam Peciak / Creative Director / Partner
      Agencja brandingowa Moweli Creative

      Chcesz zapoznać się z naszymi realizacjami?

      Kliknij tu i przejdź do portfolio stron internetowych.