Identyfikacja wizualna marki
Strategia marki | Tożsamość | Branding | Produkcja | Nowe media | Komunikacja

Klient
Sarinż Sp. z o.o. (Warszawa), spółka specjalizująca się w remontach mostów i obiektów inżynieryjnych.
Cel
Stworzenie nowoczesnego wizerunku marki. Opracowanie key visualu oraz kompletnego zestawu materiałów brandingowych.


Logo
Projektując logo dla firmy Sarinż postawiliśmy na czytelną, nowoczesną typografię. Sygnet znaku zaprojektowaliśmy w formie dwóch mocowanych ze sobą elementów konstrukcyjnych. Dodatkowo w sygnecie znaku oraz literze Ż wprowadziliśmy symbolikę sześciokątnej śruby mocującej.

Sygnet znaku

Element charakterystyczny (śruba mocująca)

Brand book
Karty znaku (elementy księgi znaku)

Identyfikacja wizualna
W ramach identyfikacji zaprojektowaliśmy charakterystyczny key visual oraz spójną w formię linię nowoczesnych, firmowych materiałów brandingowych, w tym akcydensy (wizytówki, papiery firmowe, koperty, stopki e-mail), notesy, teczki i torby reklamowe oraz kalendarze firmowe. Wdrożyliśmy również responsywną stronę internetową.

Akcydensy firmowe


Kalendarze reklamowe

Teczki reklamowe



Torby prezentowe

Firmowa strona internetowa

Wzorce obrandowania floty firmowej oraz zawieszki zapachowe

Identyfikacja wizualna Sarinż
