Rebranding wizerunku marki
Strategia marki | Tożsamość | Branding | Produkcja | Nowe media | Komunikacja
Przeprowadziliśmy rebranding wizerunku
Holdingu Kenpol (Świętochłowice).
Zakres opracowania objął stworzenie zupełnie nowej linii wzorniczej materiałów brandingowych (m.in. billboardy, oznakowania zewnętrzne, akcydensy firmowe, teczki reklamowe, gadżety okolicznościowe oraz wzorce oklein aut firmowych).
Zaprojektowaliśmy również logo marki Kenpol Energy.
Zaprojektowaliśmy kolejną edycję kalendarzy firmowych Kenpol Holding. W skład zestawu opracowania wchodzą kalendarze książkowe, ścienne trójdzielne i biurkowe.
Linia wzornicza kalendarzy na rok 2020

Linia wzornicza kalendarzy na rok 2019

Linia wzornicza kalendarzy na rok 2018

Linia wzornicza kalendarzy na rok 2017

Linia wzornicza kalendarzy na rok 2016
