Identyfikacje wizualne.

Specjalizujemy się w tworzeniu wizerunku firm i marek. Wykonujemy kompletne, firmowe systemy brandingowe. Projektujemy logo, księgi znaku oraz spójne w formie materiały marketingowe i korporacyjne. Poniżej prezentujemy kilka naszych realizacji z zakresu brandingu i identyfikacji wizualnych.

Eltap Meble - identyfikacja wizualna

Zaprojektowaliśmy identyfikację wizualną dla firmy Eltap Meble (Mroczeń), producenta tapicerowanych mebli najwyższej jakości. W ramach identyfikacji opracowaliśmy nowe logo firmowe oraz zaprojektowaliśmy nową linię firmowych materiałów brandingowych, w tym katalogi reklamowe, ulotki i broszury informacyjne, notesy, wzorniki tkanin, zaproszenia targowe oraz słodycze reklamowe.

Anna Stefaniak - identyfikacja wizualna

Zaprojektowaliśmy identyfikację wizualną dla Praktyki Ortodontycznej Anny Stefaniak (Racibórz). W ramach identyfikacji zaprojektowaliśmy nową linię firmowych materiałów brandingowych.

DeltaTech Electronics - identyfikacja wizualna

Zaprojektowaliśmy identyfikację wizualną dla firmy DeltaTech Electronics (Jasło), producenta samochodowych urządzeń diagnostycznych. W ramach identyfikacji wykonaliśmy rebranding logo firmowego oraz zaprojektowaliśmy nową linię firmowych materiałów brandingowych.

Nelvi - identyfikacja wizualna

Opracowaliśmy zestaw materiałów brandingowych dla producenta powłok fluoropolimerowych Nelvi (Olkusz). W ramach zestawu wykonane zostały rewitalizacja logo firmowego, logotypy produktowe, akcydensy, oraz nowoczesna, responsywna strona internetowa.

Handy Shower - identyfikacja wizualna

HandyShower to rodzinny startup, wprowadzający na rynek innowacyjne urządzenie sanitarne, które dzięki wymiennym końcówkom może służyć jako przenośny kran, bidet lub prysznic. W skrócie: oszczędna i uniwersalna łazienka, którą zawsze możesz mieć pod ręką. Dla HandyShower (Warszawa) zaprojektowaliśmy logo firmowe oraz zestaw materiałów identyfikacji wizualnej.

Komet Urpol - materiały promocyjne

Dla firmy Komet Urpol (Kędzierzyn-Koźle) opracowaliśmy zestaw materiałów promocyjnych, podkreślających czołową pozycję klienta na rynkach technologicznych. W ramach zestawu zaprojektowaliśmy nowy, 68 stronicowy katalog produktowy, komplet broszur i ulotek promocyjnych oraz reklamy prasowe.

Hotel Sjesta - system identyfikacji wizualnej

Dla Hotelu i Restauracji Sjesta (Mikołów) przygotowaliśmy kompleksowe odświeżenie wizerunku. Zmiana brandingowa polegała na kreacji nowego logo firmowego, opracowaniu księgi znaku, identyfikacji wizualnej oraz kompletu materiałów promocyjnych, w tym billboardów, broszur i ulotek promocyjnych, reklam prasowych, reklam zewnętrznych oraz strony internetowej.

Toi Toi Polska - branding

Opracowaliśmy pełne księgi znaku dla Toi Toi Polska oraz Toi Toi Systemy Sanitarne (Warszawa). Księgi znaku zawierają kompletne instrukcje stosowania logo firmowych, rozrysy modułowe, dozwolone ekspozycje znaków, rozbarwienia, etc.

TAS Transport i Spedycja - identyfikacja wizualna

Firma TAS Transport i Spedycja (Żyrardów) poprosiła nas o gruntowne unowocześnienie wizerunku firmowego. Po przeprowadzeniu analizy marki opracowaliśmy rebranding logo oraz komplet nowych materiałów reklamowych i promocyjnych, w tym akcydensy firmowe, teczki reklamowe, oznakowania samochodów firmowych, oznakowania zewnętrzne oraz stronę internetową.

Beeżoo - identyfikacja wizualna

Zaprojektowaliśmy zestaw materiałów brandingowych dla pracowni ręcznie tworzonej biżuterii Beeżoo (Katowice). W ramach zestawu wykonane zostały logo firmowe, akcydensy, materiały targowe oraz nowoczesny, przyjazny dla urządzeń mobilnych sklep internetowy

Rudnik - rebranding

Unowocześniliśmy wizerunek firmy Rudnik (Szczecin). Opracowaliśmy rewitalizację logo firmowego, zaprojektowaliśmy nowy, wyrazisty i pomysłowy Katalog dobrego agronoma, oraz reklamy prasowe.

Antrakt - materiały promocyjne

Dla Agencji artystycznej Antrakt (Warszawa) zaprojektowaliśmy nowe katalogi reklamowe oraz plakaty informacyjne. Objętość katalogów 12 stron. Format plakatów B1. Wykonaliśmy również zestaw materiałów brandingowych na StandUp Festival, w tym logo festiwalu, broszury, plakaty promocyjne oraz layout strony internetowej.

Tampo Profi - materiały promocyjne

Dla firmy Tampo Profi (Warszawa) przeprowadziliśmy rebranding katalogów reklamowych i produktowych.

JC Academy - identyfikacja wizualna

Unowocześniliśmy wizerunek Agencji Eventowej JC Academy (Katowice). Na potrzeby kreacji opracowaliśmy nowe akcydensy firmowe, teczki reklamowe, materiały targowe rollupy oraz stronę internetową.

Dragon Lighting - branding

Zaprojektowaliśmy logo dla marki producenta źródeł światła i opraw Dragon Lighting (Przemyśl).

EkoSamotnia - identyfikacja wizualna

Zaprojektowaliśmy nową identyfikację wizualną dla Pensjonatu EkoSamotnia (Kraków). W ramach identyfikacji opracowaliśmy nowe logo firmowe, akcydensy, ulotki informacyjne, broszury promocyjne oraz reklamy zewnętrzne.

Active Fitness - rebranding

Przeprowadziliśmy rewitalizację logo firmowego Centrum sportowo-rekreacyjnego Active Fitness (Szczecin).

Akonto Księgowość i Kadry - identyfikacja wizualna

Storzyliśmy nową identyfikację wizualną dla Akonto Księgowość i Kadry (Kraków). W ramach identyfikacji wykonane zostały rewitalizacja logo firmowego, akcydensy, teczki reklamowe, reklamy zewnętrzne oraz nowa, responsywna strona internetowa.

Geotermia Mazowiecka S.A. - identyfikacja wizualna

Wykonaliśmy unowocześnienie wizerunku Geotermii Mazowieckiej S.A. (Mszczonów). W ramach nowej identyfikacji wizualnej wykonane zostały rebranding logo, akcydensy firmowe oraz strona internetowa.

Ripper - branding

Zaprojektowaliśmy logo firmowe dla marki odzieżowej Ripper (Złotów).

Natalia Gold - rebranding

Przeprowadziliśmy rewitalizację logo firmowego sieci salonów jubilerskich Natalia Gold (Piaseczno).

Totalizator Sportowy Lotto - materiały promocyjne

Zostaliśmy poproszeni o opracowanie zestawu aplikacji graficznych z okazji Igrzysk Olimpijskich Londyn 2012. W składzie zestawu znalazły się wygaszacze ekranu oraz pakiet tapet ekranowych.

Wydawnictwo Karmelitów Bosych - rebranding

Wydawnictwo Karmelitów Bosych (Kraków) istnieje od ponad 90 lat. W tym czasie wydało blisko 600 pozycji książkowych, w ponad trzy milionowym nakładzie. Zostaliśmy poproszeni o opracowanie rebrandingu logo wydawnictwa. Celem nadrzędnym rebrandngu było połączenie tradycji z nowoczesnym wizerunkiem marki.

Szkoła Języków Obcych Liberty - identyfikacja wizualna

Unowocześniliśmy wizerunek oraz opracowaliśmy zestaw materiałów brandingowych dla Szkoły języków obcych Liberty (Dąbrowa Górnicza). W ramach zestawu wykonane zostały rebranding logo, broszury informacyjne, plakaty reklamowe, materiały targowe oraz reklamy zewnętrzne.

6plus - branding

Zaprojektowaliśmy logo firmowe dla pracowni dekoracji artystycznych 6plus (Gdańsk).

Gastro Caffe - identyfikacja wizualna

Zaprojektowaliśmy nową identyfikację wizualną dla dystrybutora profesjonalnych urządzeń gastronomicznych oraz ekspresów do kawy Gastro Caffe (Jelenia Góra). W ramach identyfikacji wykonaliśmy rebranding logo firmowego, akcydensy, oznakowania zewnętrzne oraz firmową stronę internetową.

Kenpol Materiały Budowlane - materiały promocyjne

Z przyjemnością zaprojektowaliśmy kolejną edycję kalendarzy dla firmy Kenpol Materiały Budowlane (Świętochłowice). Projekty obejmują kalendarze książkowe, trójdzielne i biurkowe.

Lex Medica - identyfikacja wizualna

Zaprojektowaliśmy identyfikację wizualną dla instytucji specjalizującej się w profesjonalnych opiniach medycznych dla celów procesowych Lex Medica (Poznań). W ramach identyfikacji wykonaliśmy logo firmowe, akcydensy, broszury informacyjne oraz responsywną, firmową stronę internetową.

London Tea .House - branding

Zaprojektowaliśmy logo firmowe dla producenta ekskluzywnych herbat London Tea .House (Jaworzno).

Grupa Finansowa Premium S.A. - system identyfikacji wizualnej

Z okazji wprowadzenia spółki na Giełdę Papierów Wartościowych zostaliśmy poproszeni o opracowanie pełnego systemu identyfikacji wizualnej Grupy Finansowej Premium S.A. (Katowice), zaprojektowanie i wykonanie materiałów informacyjnych oraz przeprowadzenie kampanii reklamowej. W ramach realizacji opracowaliśmy księgę znaku, system identyfikacji wizualnej, akcydensy firmowe, teczki reklamowe, gadżety reklamowe, oznakowania wewnętrzne i zewnętrzne, oznakowania samochodów firmowych oraz stoiska targowego. Kampanię reklamową pod hasłem “…krótka piłka” przeprowadziliśmy w mediach tradycyjnych (prasa), internetowych oraz nośnikach komunikacji miejskiej.

Działamy szybko i konkretnie

Jeśli wprowadzasz na rynek nową markę, lub Twoje materiały marketingowe potrzebują unowocześnienia skontaktuj się z nami. Porozmawiamy i pomożemy w zbudowaniu strategii. Stworzymy dla Twojej marki nowe, pomysłowe materiały wizerunkowe.

ANALIZUJEMY GRUPĘ DOCELOWĄ

Realizacje brandingowe

tworzenie nazw marek

opracowania strategii marek

kreacje i rewitalizacje logo firmowych

korporacyjne księgi znaku

systemy identyfikacji wizualnej

standaryzacja i porządkowanie materiałów firmowych